niedziela, 17 czerwca 2012

Dwa słówka o układzie linii

Schemat ze strony firmy City Group
Dzisiaj dwa słówka o układzie linii i numeracji. Po Kuwejcie jeżdżą autobusy i tylko autobusy w numeracji zaczynającej się od okrągłej 11 i po 11 jest 12 i tak dalej. Nie dane mi było się dowiedzieć ile tych linii jest bo informacja pasażerska jest uboga cokolwiek. Jak już wspomniałem poprzednio mamy tu trzy firmy i jak zauważyłem ta sama cyferka ale z innej kompanii może oznaczać, że:
- autobus jedzie tą samą trasą
- autobus jedzie inną trasą
- autobus jedzie totalnie inną trasą
Dlatego dałem sobie spokój z rozgryzaniem tego. Wiem tylko, że większość tutejszych autobusów łączy pętle Sharq z pętlą Jleeb i jadą tamże różnymi trasami - często bardzo pokręconymi. Np. taka 16 stka to potrafi zawrócić kilka razy na swojej trasie a i tak to co zaobserwowałem w terenie nijak mi nie pasowało schematu ze strony citygroupa - ot zrelaksowane podejście do tematu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz