![Taken from transport.wroc.biz](http://www.phototrans.eu/images/photos/small/27/536571.jpg)
![Taken from transport.wroc.biz](http://www.phototrans.eu/images/photos/small/30/535424.jpg)
![Taken from transport.wroc.biz](http://test.phototrans.eu/images/photos/small/33/535427.jpg)
W Fuerthu gros tutejszego zbiorkomu obsługuje firma "Infra Verkehr" i dla odmiany do Norymbergi jeździ się tu w większości Citarami w tym funkiel nówkami po fejslifcie. Na tamtejszych citarkach zaobserwowałem sposób montowania świateł dziennych. Najnowsza seria ma je w kloszu razem z innymi lampami a te starsze w zderzaku symetrycznie. Nie oznacza to, że MAN i Solaris się nie trafia. Trafia się i to w przypadku tego pierwszego może trafić się z przyczepą osobową. W Polsce taka konfiguracja jest zabroniona ze względu na przepisy unijne a tutaj w prawie centrum UE wozi się takim czymś pasażerów. Nie dane było mi ustalić przydziału tej przyczepy i w sumie nigdy bym się o niej nie dowiedział gdyby nie to że w dniach 1-5 lutego 2012 r. odbywają się w Norymberdze targi zabawek i tamże do obsługi jakże potrzebnego połączenia "wejście targów - Parking" wydelegowano tenże zestaw pojazdów. Do Fuerthu z Norymbergi dostałem się linią S1 z przystanku Rothenburger str. gdzie nastąpiła lekka konsternacja. Z jednej krawędzi peronowej odjeżdżają esbany w dwóch kierunkach ale na szczęście nie jeżdżą zbyt często (co 15-30 minut) to nie rzutuje na całokształt. Generalnie użycie tego środka transportu w przewozach wewnątrz miejskich jest prawie żadne bo rolę szybkiego transportu miejskiego spełnia metro, którym spokojnie wróciłem do Norymbergi
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz