Przystankowa informacja pasażerska w Monachium |
Stacjonarny automat do sprzedaży biletów |
Automat do sprzedaży biletów w autobusie. |
Druga rzecz to częstotliwości. Paaanie kochany, metro co dziesięć minut? To po co było drążyć te tunele? Aż się chce krzyknąć: panie premierze! Jak żyć? Przy sobocie takie częstotliwości powodowały dyskomfort w podróży a co dopiero w dni robocze. Informacja pasażerska też ustępuje tej z Norymbergi a wystrój stacji esbana i ubana nie zachęca do podróży (wszechobecnie niedziałające schody). Jako przykład podam tu naszą wizytę na Ostbanhofie gdzie po teoretycznej wysiadce z autobusu nie byliśmy w stanie odnaleźć drogi na perony esbanu. Ratowaliśmy się przejściem przez jakiegoś burgerkinga. Na pewno wiecie jaką lipę zrobiły barierki przy skajtałerze na przystanku "Wielka". W Norymberdze takie barierki nie istnieją - ja przynajmniej ich nie pamiętam. Natomiast w Monachium są i mają się dobrze i pod pozorem bezpieczeństwa utrudniają życie. To wszystko w kupie daje ocenę monachijskiemu zbiorkomowi naciągane 4- bo w sumie udało się dojechać wszędzie tam i prawie na czas ale czuło się te braki.
Wnętrze nowego Adtranz GT8N |
Dynamiczna informacja pasażerska w Monachium |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz